Notice: Funkcja _load_textdomain_just_in_time została wywołana nieprawidłowo. Ładowanie tłumaczenia dla domeny astra zostało uruchomione zbyt wcześnie. Zwykle jest to wskaźnik, że jakiś kod we wtyczce lub motywie działa zbyt wcześnie. Tłumaczenia powinny zostać załadowane podczas akcji init lub później. Dowiedz się więcej: Debugowanie w WordPressie. (Ten komunikat został dodany w wersji 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/czesek3/archiwum24.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
Blog - Strona 3 z 4 - Archiwum24

Niszczenie dokumentów niszczarką biurową, a firmy niszczące dokumenty – poznaj różnice

Dyrektywa wydana przez UE w 2012 r. ustaliła kategorie, a tym samym ujednoliciła rodzaje dokumentów będących w obiegu firm i instytucji. Jednocześnie ustaliła, jak powinna wyglądać ich prawidłowa utylizacja. Wszystko to dla bezpieczeństwa każdego z nas. W jaki sposób możemy bezpiecznie zlikwidować niepotrzebne już dokumenty? Są dwie opcje: samodzielnie w biurze lub poprzez zlecenie tego […]

Niszczenie dokumentów niszczarką biurową, a firmy niszczące dokumenty – poznaj różnice Read More »

Ile kosztuje profesjonalne skanowanie dokumentów w Gdańsku?

Dla jednych opieka nad dokumentami to uciążliwy obowiązek dla innych to prawdziwa pasja. My, tworzący zespół Archiwum 24, do dokumentów czujemy zdeklarowaną sympatię. Wyzwalają w nas chęć działania, pragnienie uprządkowania, zadbania o nie. Dlatego właśnie w pełni świadomie, możemy zaoferować nasze usługi m.in. skanowania dokumentów. Działamy na terenie Gdańska i okolic.  Jakie są koszty skanowania dokumentów?

Ile kosztuje profesjonalne skanowanie dokumentów w Gdańsku? Read More »

Jak usprawnić obieg dokumentów w firmie? Rozwiązaniem jest digitalizacja

Przez podmioty gospodarcze każdego dnia przepływa szereg dokumentów. Trafiają (a przynajmniej powinny) do poszczególnych działów i pracowników. Byłoby idealnie, gdyby ten proces nie był niczym zakłócany, wszystko trafiało na czas i we właściwe miejsce, ponieważ wpływa to na efektywność pracy całej firmy. Jak więc usprawnić obieg ofert, informacji, pism, faktur i innych wiadomości w firmie?

Jak usprawnić obieg dokumentów w firmie? Rozwiązaniem jest digitalizacja Read More »

Klasy tajności niszczenia dokumentów – jak poprawnie je utylizować

DIN 66399 to europejski system sporządzony w Niemczech przez Komitet Normalizacyjny ds. Technik Informacyjnych i ich Zastosowań. W 2012 roku zastąpił stary system, który nie uwzględniał nowoczesnych technologii wykorzystywanych do przetwarzania danych. Określa: RODO I DIN66399 wzajemnie się uzupełniają i działają w taki sposób, żeby zabezpieczyć dane każdego z nas w każdym aspekcie (zapisywania, przetwarzania,

Klasy tajności niszczenia dokumentów – jak poprawnie je utylizować Read More »

Żmudne kopiowanie ręczne czy może jednak szybkie skanowanie?

Zanim powstały znane nam skanery, drukarki i wszystkie te nowoczesne sprzęty, które mamy w zasięgu ręki, a które umożliwiają i ułatwiają nam zapisywanie i przekazywanie wszelkich informacji pisanych i obrazkowych najpierw musiało powstać pismo. Ten usystematyzowany szereg znaków łączonych ze sobą w odpowiednich konfiguracjach pozwala na zobrazowanie tego, co mówimy. Potrzeba przekazywania i zapisywania informacji tkwiła

Żmudne kopiowanie ręczne czy może jednak szybkie skanowanie? Read More »

Jak niszczyć dokumenty zgodnie z RODO? Bezpieczne dane osobowe

RODO to unijne rozporządzenie, którego celem jest ochrona danych osobowych obywateli państw według ustalonych odgórnie norm. Dla wielu osób RODO wciąż budzi obawy. Jak wyglądają procedury i jak się do nich dostosować? Czym jest RODO i po co powstało? Możesz mieć wrażenie, że RODO powstało po to, żeby utrudniać Ci życie. To nieprawda. RODO chroni

Jak niszczyć dokumenty zgodnie z RODO? Bezpieczne dane osobowe Read More »

Ile kosztuje niszczenie dokumentów? – Utylizacja dokumentów w Gdańsku

Niszczenie dokumentów zwłaszcza tych zawierających dane poufne, to obowiązek, który dotyczy instytucji publicznych (szkoły, urzędy, szpitale) i firmy. Gromadzenie, przechowywanie i niszczenie takich dokumentów jest określone w Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych, które wielu przedsiębiorcom i właścicielom firm spędza sen z powiek. Na dodatek ten obowiązek podlega karze, jeśli wykryte zostaną uchybienia i nieprawidłowości z nim

Ile kosztuje niszczenie dokumentów? – Utylizacja dokumentów w Gdańsku Read More »

Jak zeskanować dokument do komputera? Odpowiadamy jak skanować dokumenty poprawnie

Możliwość skanowania dokumentów w każdym nawet domowym biurze bardzo ułatwia pracę poprzez szybkie przekazywanie sobie ważnych papierów bez konieczności wysyłania ich fizycznej wersji.Skan dokumentu to jego elektroniczna wersja zapisana, łatwa w przechowywaniu i przesyłaniu, bezpieczna i co najważniejsze wiarygodna. Jednak, żeby rzeczywiście taki był, papier musi zostać zeskanowany we właściwy sposób. Przygotowanie dokumentu do skanowania

Jak zeskanować dokument do komputera? Odpowiadamy jak skanować dokumenty poprawnie Read More »

Klasyfikacja dokumentów do archiwizacji – podstawowe informacje

Klasyfikacja dokumentów do archiwizacji to – mówiąc w skrócie – takie uporządkowanie dokumentów w danej organizacji, które pozwoli łatwo zidentyfikować, czy mamy do czynienia z materiałami archiwalnymi, czy niearchiwalnymi. Dodatkowo klasyfikację przeprowadza się w oparciu o typ dokumentu lub inne kryteria, w zależności od potrzeb. Jakie? Sprawdźmy! Klasa A i B To podstawowy podział materiałów,

Klasyfikacja dokumentów do archiwizacji – podstawowe informacje Read More »